26. des. 2012

Bilder; Aktivitetsdager for The Hobbit del 2

Det tok sin tid, men her er det noen fler bilder fra da vi var fullt oppkledd i kostymer på kinoen for The Hobbit. Disse bildene er vel tatt nest siste dagen jeg var der, tror jeg (Fredag 14 Desember). Lørdagen tok jeg fri, så var jeg tilbake på søndagen. Var en hyggelig og morsom opplevelse. Følte meg igrunn ganske dum når jeg sto å delte ut små hvite stein (som skulle forestille edelsten/mithril), som folk kunne 'handle' med i markedet vårt. "Hva er dette, kan det spises?"- type spørsmål fikk jeg...



Har også noen andre jeg har hentet fra kinoen sin facebook- side!



Under sminkningen nede i maskinrommet!

Gruppebilde fra fredagen.

Dette bildet er hentet fra avisen!
Og til slutt en liten morsomhet noen har gjort utav noen av bildene mine...


Tipper man bør åpne bildet i ny fane for å få det større!

Hva syns du?

- Lynn Helen


2 kommentarer:

  1. I hardly leave a response, however I looked at a few of the remarks here "Bilder; Aktivitetsdager for The Hobbit del 2".

    I do have a couple of questions for you if it's allright. Could it be just me or do some of these comments come across as if they are left by brain dead visitors? :-P And, if you are writing at other online social sites, I would like to follow anything new you have to post. Could you post a list of every one of your social networking pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
    My web-site ; derma roller stretch marks

    SvarSlett
  2. Uhm.. I'm sorry, but I can't say that I really understand what you're asking. If my visitors are brain dead? :P I don't know. I hardly get any comments on this blog. I'm glad i'm getting any respons (like this example). Where are you from?

    Well, I've got a twitter account, but it's very rare im using it (domin0kit is my username). And I've got a facebook- page, but never in use anymore https://www.facebook.com/pages/Jaqalynnblogspotcom/190507381020824?ref=hl

    The others I use are Deviantart http://jaqalynn.deviantart.com/gallery/
    Ant I recently created a instagram account: #lynnhelenbrenna :)

    Did you get your answers? :P

    SvarSlett