8. juli 2012

How to: Gradient Nails

Tenkte jeg skulle vise en liten 'HOW TO' på hvordan man kan lage en type 'gradient' på neglene. Det du trenger er...
























- Et par farger
- En svamp
- Et stykke bakepapir, plastikk e.l.
- En top coat

Steg 1:

Legg på et lag av den lyseste lakken.

La dette tørke, før du legger på et lag til (du trenger nødvendigvis ikke to lag, det spørs hvilken lakk du har).

Lag 1:


Lag 2:

Steg 2:

Drypp et par dråper fra fargelakkene på et stykke bakepapir, slik at de overlapper hverandre.

Steg 3:

Dypp en ende av svampen oppi lakkene.



Steg 4:

Dytt svampen gjentatte ganger på enden av neglen. Pass på delen med den lyse lakken peker opp mot hånda di, og ikke ned sånn at du ikke får en fargegradient.

Steg 3 og 4 må gjøres ganske fort sånn at lakken ikke tørker, og disse stegene kan gjøre gjentatte ganger til du bli fornøyd.

Avslutt med en topcoat og voilá, du er ferdig!


Jeg vil ikke anbefale KICKS- lakkene som jeg brukte. De er billige og sterke, sitter lenge, men de farger neglene dine. Etter jeg tok av neglelakken var neglene mine gule, derfor har jeg lakkert neglene mine svart, så det skjuler det, slik at ikke folk tror jeg er uhygienisk eller noe sånt.

Slik så neglene mine ut etterpå:

































Ikke særlig delikat!

- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Kjempe smart! :D Skal virkelig prøve ut denne.øh..'looken'.

    SvarSlett