31. juli 2012

Ferien til nå...

Hei!

Nå har det faktisk gått 11 dager uten blogging. Det kommer av at jeg har hatt dårlig tilgang til internett  og lite tid. Har nesten ikke brukt datan i det hele tatt siden jeg dro fra Nord-Norge. Har vært i Oslo i en ukes- tid. Vært litt på stranda, men ikke bada.. grilla, vært en tur på reptilparken, inni Oslo sentrum og bare kikket og handlet litt.. Var en tur i Sverige også for noen dager siden og på tusenfryd. Nå befinner jeg meg på Toten igjen og vet ikke hva som skjer fremover..

Har ikke tatt så veldig mye bilder i det siste, men det kommer noen etterhvert. Har en liten gjøreplan i dag, men det får jeg ikke gjort før modellen min kommer hit, og jeg vet ikke når det er. Det vil iallefall komme bilder av det også!

Bare et random, men søtt bilde jeg tok istad :)



- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar