10. juli 2012

Båttur og snart Oslo- tur?

God kveld!

Da var jeg tilbake fra en hyggelig båttur! :)

Kjørte til Bodø med bil søndagsnatten, sov ingenting før vi kjørte og fikk ikke sovet noe særlig i bilen heller fordi jeg satt utrolig vondt.. Tok omtrent 7-8 timer med bil, så kjørte vi med båt fra Bodø til Finnsnes rundt 12-13 - tiden på mandagen, kom fram rundt 16-17 - tiden i dag.

Med unntak av at det var veldig dårlig "vær", eller VIND, som jeg vil kalle det, så ble det veldig urolig sjø, mye bølger som gjorde at båten vugget veldig og vi måtte kjøre ganske sakte. Det ble jeg sjøsjuk av.. Har aldri vært sjøsjuk før, så det var en uhyggelig ny opplevelse. Men med unntak av det, så var det en fin tur. Elsker havet! :)

Har tatt en del bilder og film på turen, som jeg blir å legge ut senere!

Utenom det, så reiser jeg kanskje til Oslo neste uke, som jeg gleder meg til! Har en del planer der nede, så det blir gøy! Noen som vet om en dyrehage or something i nærheten av Oslo? Ikke reptilparken.. Det er ikke dyr, det er reptiler og insekter, som sier seg selv! Men den vet jeg om, så kanskje tar en tur dit og :)

Liker du sjø og båtturer?
Vet du om en dyrehage i nærheten av Oslo?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar