7. des. 2010

Avatar-bildeserie!

Hei igjen. Nå har jeg endelig gjort ferdig den bildeserien. Ville ikke legge ut noen bilder før alle var ferdig, men det ligger faktisk to ute som profilbilder på facebook... Brukte 2 timer på å ta alle bildene (Var en lang photoshoot med sånn omkring 200 bilder, tror jeg?) og jeg har redigert 9 av dem. Jeg har redigert litt på bildene hver dag siden jeg kom nordfra.. Dvs, 24 november og til i dag, 7 desember - ergo 2 uker. Men uansett, her er de.. Etter rekkefølgen jeg har redigert dem i.... Og jeg er veldig fornøyd! Laget til og med de flyve creaturene selv from scratch og er fornøyd med de og!

Klikk på bildet for å se større (Hold inne CTRL for å åpne i ny fane)

Hva syns du om bildene?
Hvilket likte du best?

1 kommentar:

  1. Så kult! Hvor har du hentet bakgrunnene ifra? Skog og sånt. Du har jo nesten laget en film, skulle nesten vært enda flere bilder :P
    Det av Viveka og Simond var kjempepent! :-O
    Og egentlig er det vanskelig å si hvilket jeg likte best, alle var like pene :-)

    SvarSlett