6. nov. 2010

Back Walkover + Filmredigering

Vet ikke om noen husker det, kanskje, kanskje ikke... at jeg satte meg et mål med å klare backcatch, bare uten å cathce den... Haha. Som i å dra den opp bak seg og bare klare å holde den der... Jeg ville få det til, drømte om at jeg fikk det til og et par dager etterpå fikk jeg det til!

Nå satte jeg meg som mål å klare en back walkover, eller bakoverbro-overgang... Har trent på det hver fredag i 3-4 uker nå, med at treneren sitter der å tar meg imot om det skulle gå galt. Har klart det hver gang når jeg vet at han har vært der, men hver gang jeg vet han ikke er der så går det galt. Psykisk, bare!

For de som ikke vet hva det er;


I går prøvde jeg rundt 6-8 ganger helt alene, kom meg halveis, men ikke helt over.. Før jeg klarte det helt over. Da tror jeg faktisk ikke treneren så på engang, men jeg klarte det iallefall! Nå må jeg bare trene enda mer på den, og ikke feige ut!

Og nå som jeg omsider endelig er ferdig med høstmesterskapet, har jeg begynt å redigere oktobermesterskapet. Skal gjøre litt mer utav det, kanskje få tak i noe bedre intro, litt mer effekter og jobbe videre med den i after effects... Maybe.

Kan du back walkover?
Hva syns du om at jeg klarte det?
Gleder du deg til oktobermesterskapet er ferdig?



- Lynn Helen Brenna

1 kommentar:

  1. Jeg kan IKKE back walkover nei, og det kom vel ikke som noen bombe. xD

    Og ja, det er bra du fikk til. ^^ Øvelse gjør mester. :D

    Nei, kan ikke si det. xD Ser ikke fram til det hvertfall. :P Men blir jo gøy å se om du har noen kul redigering da. ^^

    SvarSlett