12. okt. 2010

Hårfarging

Ok, nå har håret finito og jeg kan si med en gang at jeg IKKE er fornøyd. Pointet med å fikse det var egentlig å se litt mer voksen ut, siden pappa mente det var lurt mens jeg var jobbsøker siden alle spør hvor gammel jeg er og alle tror jeg er 14-16 år...

Jeg ser for ung ut! xD

Aaaanywho.. Her er noen bilder:

Siste bilde av meg med blondt hår, kommer til å savne det! :( Her har jeg blitt klipt, faktisk av en skikkelig koselig og søt japansk dame, ikke gammel, men sånn pen ung ei :) Hu sa også at jeg hadde skikkelig kul farge, synd jeg farga over det nå :(
Under prosessen...
Etter...
Likte det her siste bildet skikkelig godt da, av en grunn...

Var forresten på første dansetrening i dag, finally. Slow trening og jeg var eldst på kurset, flaut det der :P

For det første; Jeg ser ikke spesielt eldre ut, det er ansiktet og klesstilen som får meg til å se ung ut, ikke håret!
Og for det andre; Håret ble altfor mørkt! Det blir vel heldigvis lysere etterhvert med et par vask!

- Hva syns du om håret og bildene?
- Hvordan likte du håret mitt best?



Btw, har nytt nr nå som er i full bruk. Det gamle brukes ikke lenger, det blir stengt, så her er det nye: 94977624


- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar