24. okt. 2010

Dagens Outfit...

...Siden folk tydeligvis liker det. Er ikke så begeistret for det selv, syns det er pretty boring, men, here it is...























Hva syns du om outfiten?


Også bare et bilde til slutt som jeg tok istad og redigerte. En slags reklamesak for Meller... Ikke det at jeg ville kjøpt den utifra bildet, men x) Det er alltid gøy forde...

Prenez le temps. Prenez un Meller...
Som betyr; Ta tid. Ta en Meller.

Hva syns du?
Ville du kjøpt Meller utfra bildet?



- Lynn Helen Brenna

3 kommentarer:

  1. Likte outfiten, så layback og kul ut på samme tid. :D

    Tror ikke jeg liker Meller så godt så tror ikke jeg ville kjøpt det ut fra bildet, selv om det var kult.x)

    SvarSlett
  2. Hihi, faktisk at DU likte outfiten. kunne nestn ikke trodd det, sia d ikke var din stil x) men haha, kult. jeg liker laydback-stil :P

    SvarSlett