22. des. 2009

Freestyle Discojazz ftw!

Å herregud og fader, folk er så flinke. Sitter å ser filmer på YouTube av folk som danser både Freestyle Discojazz og slow og blir grønn av misunnelse her jeg ligger! Jeg tenker bare, å i hælvette at jeg slutta på dans, som jeg da var nødt til siden jeg flytta nordover, som det ikke finnes noe danserskoler med type dans jeg er interessert i. Så derfor til neste år vurderer jeg å flytte tilbake til Oslo/Toten og begynne på dansing + å jobbe vedsiden av og bli proff-danser, som sånne jeg ser på YouTube. Tenker bare at sånne ting som det der kunne jeg gjort nå, om jeg ikke hadde slutta! Og i FAEN!

Herregud og skaper!


Dette er den første og eneste drakten jeg hadde, som jeg har konkurrert i 2 ganger. (Og tenk at jeg i det hele tatt har passet den, se så liten og tynn jeg var) xD



Skinnfillene mine som jeg bruker når jeg danser, for å ikke skli og sånt.



Denne kjøpte jeg i hovedsak for å bruke i uka når jeg var på dansetrening, men danseinstruktøren sa at jeg heller skulle bruke den å konkurrere i, fordi den skapte mer oppmerksomhet, mente hu. Still wonder why..





Og et diplom jeg fikk da jeg ble gradert til bronse :) Har til og med ramma det inn :P



Har flere diplomer og, en av dem har til og med Charlotte Filbergs autograf på ^^ Men finner dem ikke igjen nå selvom det ikke er lenge siden jeg så dem... :(

Se på det der! De er så flinke, hele gjengen! Blir grønn av misunnelse.
Og det er crappy kvalitet på videoen, menne, det får du bare leve med, desverre ;)



Ha en god kveld/natt/morgen/dag videre xD

2 kommentarer:

  1. Hvor kjøpe du afro sandalene :)?

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte de på http://www.danseutstyr.no/

    Men det er noen år siden og jeg kunne ikke finne dem der nå. Tror de skulle liggi på "Dansesandaler".

    Eller så kan du sjekke her; http://www.danceshopper.com/default.aspx

    :)

    SvarSlett