25. des. 2009

God Jul!

Julaften er jo i bunn og grunn over, men det er vel fortsatt lov til å si god jul!? Har nå fått mange fine gaver i år, og jeg har på følelsen av at jeg har gitt mange fine gaver, for alle i familien min blei skikkelig fornøyd ^^ Pappa sa at gaven han fikk fra meg var den beste julegaven han hadde fått på lenge :D



Hehe. Søte ungen som eneste julegaven i år <3



Julegaven fra meg til Sondre (lillebroren altså xD). Han likte den! :D Herregud jeg føler meg flink med julegaver i år :P



Og denne fikk pappa hos meg, innramma som jeg har designet :D

Her er litt av julegavene jeg fikk...



Jakke fra pappa, som jeg i bunn og grunn pekte ut selv, sia jeg måtte gå rundt med han og peke ut alternativer siden han var blank for ideer til julegave til meg i år. Elsker den <3



Gavene fra Sondre. Ting jeg faktisk ønska meg. Blei kjempeglad for det. Tusen takk <3



Fikk to vifter av fjær, en blå fra Viveka og en svart med påfuglfjær fra Isak! Og en søt, liten ku-sak fra Asian-Kenneth! Takk <3



Nesenisse fra Connie. Hihi, den var gøy! <3



Smykkestativ fra mamma og gjengen. Jeg hadde faktisk kjøpt en sånn til mamma, bare større og med hatt.. så vi tenker visstnok ganske likt :P



Johnny Depp-kalender for 2010 fra Nathalie <3 Så nå skal jeg bytte ut Pirates of the Caribbean-kalenderen min fra 2008 med den her :P

Fine gaver <3 Tusen takk, alle sammen. Og fortsatt God Jul! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar