7. juni 2022

Heklet Piranha- plante + mer

Enda noen nye hekle- kreasjoner fra de siste månedene. Har faktisk ikke blitt så mye nå, siden jeg har heklet på et par ting som har tatt ganske mye tid i seg selv.

 

Enda en av disse buksene ble heklet, på bestilling til min søster, i en fin grønnfarge.


 
 
En fargerik duk/løper - også på bestilling fra en dame. 



 
 
Pulsvarmere som jeg heklet til Kjersti

 
 
Et håndkle. Dette begynte jeg faktisk på i november/desember, men ble ikke ferdig før april, rett og slett fordi jeg har tatt en del pauser fra det fordi det ble kjedelig i lengden.


 
En krans, som jeg hjalp mamma litt med. Jeg har heklet soppene og en del av bladene og montert noe av det. Resten har mamma gjort. Dette ble gitt som bursdagsgave til en kollega av mamma.


 
Piranha- plante fra Super Mario selvfølgelig. Dette ble en kreativ konfirmasjonsgave til min andre lillebror som konfirmerte seg i går. Festet penger utav gapet på den, og la et par godteposer oppi krukka.




2 kommentarer:

  1. Mye fint ^^ Like buksa godt!
    Kul den der planten fra Super Mario 😁

    SvarSlett