8. sep. 2013

Dagens lille eventyr

I dag var det altså slik at min bestemor fylte 70 år. Så i dag reiste vi helt til Bærum på besøk til henne for å feire bursdagen hennes. Det var meg, Connie, Ole, mamma og Nathaniel + pappa da, men han bor jo i nærheten der. I tillegg kom det et par bekjente til av Beste (som jeg og Connie kaller henne).

Starter med dagens make up:



Og så noen bilder fra dagen:



Prøvde å få tatt bilde av Nathaniel med de fine klærne OG hatten på, men det var jo omtrent umulig... Og så ble han så utrolig sur da jeg satte meg i trappa for å forhindre at han skulle gå i trappa... 


Bursdags- "barnet" ? 70 år, men jeg synes bestemoren min ser meget bra og sprek ut for alderen!

Brente en dvd med over 3 GB bilder på av meg, Connie, Nathaniel og pappa på til henne som en gave. Hun ble glad for det. I tillegg bakte jeg en kake og tok med :) 


Mens jeg har jobbet med dette innlegget har jeg vurdert å legge ut en film, men før du ser filmen, vær vennlig å les dette..


Fikk en melding av Beste for et par dager siden hvor hun spurte om jeg kunne gi henne en liten danseforestilling som gave. Jeg sa raskt ja, men måtte finne noe som ikke krever så mye plass. Jeg og kusinen min danset en dans for henne for 10 år siden, i hennes 60 års dag, var sikkert også derfor hun ønsket det i år også. 

Jeg valgte en dans som egentlig skal være 4 stk med i, og er mange år siden jeg har danset den, så gjorde det ganske dårlig. Jeg improviserte mye, og var i tillegg distrahert av Nathaniel bak meg, + at stuen er veldig liten. Er derfor ikke fornøyd med min performance. Men jeg prøvde i alle fall å oppfylle hennes ønske, i tillegg til dette, så viste jeg litt kiwido.


Hva syns du?

- Jaqalynn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar