6. sep. 2012

Sminking på Make Up Store

Hei hei!



Ja, sangen taler vel for seg selv.. (refrenget, vel og merke)!

I dag har jeg vært på Make Up Store på jobbintervju og fikk en modell for å sminke opp som jeg selv ville. Dette ble avtalt i går, og ja, jeg var nervøs. Det gikk faktisk bedre enn jeg ville tro.. Dette er første gangen jeg blir ordentlig fornøyd med å sminke en annen enn meg selv.

Jeg øvde litt i går på Viveka først, da. Det ble helt ok. Her er noen bilder fra i går og i dag.


Syns bildet hadde en viss sjarm! :)

Eneste som plagde meg var at eyelineren har smittet av på øyeskyggen.. 
Her er det jeg gjorde i dag! Har forøvrig lagt både base og øyesminke. Har ikke lagt base på noen andre før, så det var igrunna litt gøy. 



Hva syns du?

- Lynn Helen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar