3. sep. 2012

Personlig dagbok

Jeg skriver jo ikke åpent på nettet om følelser og tanker og den slags, men jeg har mange av dem som jeg ikke deler med folk. Jeg fant ut at jeg måtte begynne å skrive ned ting, så derfor kjøpte jeg meg en liten bok for å bruke som dagbok. Har skrevet litt dagbok før, men det er noen år siden..


Jeg ville gjøre den litt mer personlig, derfor lagde jeg et bilde som jeg limte på framsiden + noen swaroski krystaller etc.



Bildet ble litt for langt, så jeg måtte klippe det til.. Her er originalen:


Har etterlignet Friends- layouten.


Også bare noen interiør- greier som jeg har fått som jeg ikke har tatt i bruk før nå. Visste ikke hva jeg skulle putte inni den, så jeg tok bare et bare bamser i første omgang. Syns igrunn det ble veldig søtt.

Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar