29. okt. 2021

Halloween makeup look: Ghostly Pumpkin

Lagde en ny Halloween- sminke i dag. Hadde i utgangspunktet ikke planlagt noe, men så ga Viveka meg noen halloweenske ord som jeg kunne bruke til å hente inspirasjon ut fra. Jeg valgte å prøve meg på en kombinasjon av ordene gresskar og spøkelse, så dermed ble det et forsøk på et spøkelses- gresskar. Ikke helt vellykket. Underveis under sminkingen fikk jeg assosiasjoner til Kiss, så kan jo se ut som jeg har hentet inspirasjon derfra, men det er altså ikke tilfelle... 






3 kommentarer:

  1. Synes denne va veldig stilig :D likte at ansiktet ble seende litt "dradd" ut om du skjønne ka æ mene xD så veldig spøkelsesaktig ut da. Hadde vært ekstra stilig om håret hadde vært oransje også, eller kanskje svart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk😊
      Ja, skjønner, bra du likte det da ^^
      Jeg liker lyst/hvitt hår når det gjelder å se ut som noe spøkelsesaktig, men kunne jo gjort seg her med en veldig blek oransje 😄

      Slett
  2. Ja generelt enig ang lyst hår til spøkelse^^
    Men tenkte her siden det va i kombinasjon med gresskar at det hadde vært stilig med oransje hår, sånn at det gresskarlokket kunne gått i ett med håret ^^
    Evt sort, pga alt det sorte i ansiktet.

    SvarSlett