25. aug. 2014

Photos fra Vannøya II

Dette er diverse bilder fra forskjellige shooter og øyeblikk, men legger de i ett innlegg siden det ikke er så innmari mange. 

Dette er fra første shooten vi hadde på Vannøya, hvor jeg sminket Viveka uten at hun visste hvordan det ble, og uten at jeg hadde en plan. Jeg begynte å assosiere det med noe, som ikke passet helt inn, og når hun så seg i speilet etterpå så begynte hun å assosiere det med det samme; Jul/reinsdyr/rudolf .. xD Det var ikke meningen, men jaja...


De neste bildene er fra en gang vi gikk på butikken, da det sto en masse sauer fritt på hver side av veien der vi gikk.. 


Disse bildene er fra en fin dag vi var oppe på fjellet. Nå husker jeg ikke akkurat hva de kalte plassen vi var på der oppe, men det var i alle fall en plass oppfor huset vi var i, som det ikke tok så lang tid å gå til. Vi tok med oss kamera og alt av utstyr vi trengte til å filme der, og vi var der oppe faktisk veldig lenge, og det var kjempekoselig :) 

Så et lonely bilde jeg tok av Viveka under filmingen, fra samme dagen vi var på fjellet..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar