22. mai 2012

Makeup; The Avengers: Iron Man

Gjorde to nye Avengers- looks i dag. Har igjen.. 3 nå, tror jeg.


Fikk et par spørsmål ang. den blå fargen, så jeg måtte forklare hvor jeg hadde hentet den fra... i og med at drakten bare er rød og gull- farget, og det er altså den hvit/blå- aktig fargen i lyset på brystet og øynene. 
Og btw, det runde panelet på brystet hans er trekantet i The Avengers. Derfor den trekanti vinkelen med blått i, i enden av øyet mitt. 

Tar med et bilde til, bare fordi jeg syns det ble litt kult i svart hvitt.


Hva syns du?

- Lynn Helen


2 kommentarer:

  1. i am very sorry that i can't understand your blog's language but your blog has very nice even super hd wallpapers and wallpapers are telling your blog's whole story. Top three wallpapers are very nice its makeup and colors are very superb.

    SvarSlett
    Svar
    1. Well, you may use google translate if you want to tell whats written :) Translate from Norwegian to English and you probably got some sort of understanding :)
      But thank you very much, appreciate it :) Are you "reading" my blog, like .. following my blog?
      Hugs :)

      Slett