9. nov. 2022

Halloween makeup look: Flowerskull

God kveld!

Her er en siste Halloween- look - èn god uke over tiden, men akk! 

Denne lagde jeg på Halloween- aften, bare for å rekke en look til før sesongen var over, men så ble jeg ferdig med den like før klokken tikket treat or treat. Derfor bar jeg denne looken den kvelden og satte ut en håndfull unger som kom på døra. 

Det ble altså en annen variant av en Sugarskull, noe som jeg også lagde i fjor. Denne gangen hadde jeg fokus på blomster/planter. Blomstene rundt øynene ser egentlig mest ut som noe jeg kunne tegnet som 6- åring, men jeg tenkte det fikk holde denne gangen enn å bruke all tiden på små detaljer som det. 








1 kommentar:

  1. Synes denne va veldig stilig ^^ likte godt detaljan i den, og fargan.
    Ble litt mer sånn romantisk Halloween-vibe ^^

    SvarSlett