22. nov. 2022

Re- makeup look: Happily chaotic

God kveld!

Jeg og Viveka har jo opp gjennom årene av og til gitt hverandre sminke- utfordringer og nylig kom jeg med forslaget om å gjenskape en av hverandres sminkelooker. Derfor ga vi hverandre 3 alternativer som vi kunne velge mellom. Ideen var da å lage looken omtrent lik, men med frihet til å gjøre enkelte endringer som er mer typisk ens stil, tolke den på en litt egen måte altså. 

Her er lookene hun ga meg til å velge mellom, og i første omgang valgte jeg nummer èn. Kan hende jeg tar de andre etterhvert! Looken jeg valgte kan sees nærmere på Viveka sin blogg her







Jeg ga også noen alternativer av mine looker til Viveka, så jeg blir kanskje å legge ut et innlegg av hennes resultat når hun har gjort den. 

2 kommentarer:

  1. Va en gøy utfordring, glede mæ til å gjøre første look i morra ^^
    Denne ble bra, synes faktisk de ser veldig lik ut, ser ikke mange forandringe her ^^ Bortsett fra at detaljan e jo littegranne forskjellig tegna ;p synes du gjorde en god jobb med å gjenskape den :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, gjorde ikke noen store forandringer akkurat. Så heller ikke så godt på bildene dine hvordan du hadde lagt øyenskyggen oppå øyet så der tok jeg meg litt friheter uansett x) Blir spennende å se hvordan du løser oppgaven med en av mine :D

      Slett