26. nov. 2022

Re- makeup look: Queen of hearts

Her er en ny re- makeup look, som jeg satte meg ned med i kveld. Valgte da en av de andre alternativene jeg fikk hos Viveka SIST

Denne gangen valgte jeg looken som hun har kalt Queen of hearts, uten at det har noen sammenheng med Alice in Wonderland.

Her er mitt resultat;



Og her er original- looken jeg har prøvd å gjenskape:
Du kan se mer av looken hennes på bloggen hennes HER.



Jeg har gjort noen små endringer, som er litt mer min stil. Blant annet bare "freestylet" disse "swirly" linjene. Jeg føler at jeg og Viveka har litt forskjellig stil, så vanligvis så ville jeg kanskje tenkt meg å utelukke enkelte elementer i denne looken, og/eller brukt andre farger og former, men det skal jo være en gjenskapelse.





Jeg fikk også en annen idè til denne looken, som jeg tenkte jeg skulle prøve ut litt senere. Det blir på en måte en god blanding av denne og en av mine egne tidligere looker. 

Så da er det Viveka sin tur å gjenskape en av mine igjen, det blir spennende! :D

3 kommentarer:

  1. Denne ble og veldig bra gjenskapt :D synes du e veldig flink på å få looken lik ^^
    Og de små detaljan e bare med på å forbedre looken synes æ. Æ har jo aldri vært så god på å tegne detalja, du e flinkere på det, så det gjenspeiles jo i lookan og :p No har jo sikkert du en del mer egna utstyr da, så æ håpe detaljan mine kan bli litt bedre med anna utstyr ^^ også må æ jo bare øve mæ og lage så mange looks som mulig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Ja, du har jo alltid sagt at du er skjelven på hånda, så jeg har kanskje en bedre "tegnearm" enn deg xD Men det har sikkert mye å si hva slags utstyr man har også. Jeg bruker jo en eyeliner- kost til detaljene, jeg vet ikke hva du bruker?
      Gleder meg til å se neste look du gjenskaper :D

      Slett
  2. Forrige kommentar ble jo anonym med en feil, jaja xD
    Men ja, e ofte skjelven på hånda så det gjør det hele mer tungvint x/ Men det e jo ikke like ille hver gang. Har ingen eyelinerkost, så e jo det æ må få skaffa mæ :p til for eksempel den Queen of heartslooken brukte æ jo øyenskygge kost med litt slitt, bustete kost xD så sånn sett e den jo bra gjort med det utstyret æ hadde :p

    Tror æ får lagd neste look over helga, kanskje mandag ellers tirsdag ^^

    SvarSlett