1. nov. 2022

Halloween 2022

Her kommer litt bilder fra Halloween- helgen. Har bla lagd og dekorert litt hjemme med høst- og halloween- pynt, skjært ut et lite gresskar, og lagd et negledesign. I tillegg til det så ble det en spontan ide om å kle seg ut på lørdag da vi fikk beskjed om at vi kom til å få et lite halloween- besøk allerede da, derfor møtte jeg og Ida slik i døra da det ringte på. 






Lagde dette fugleskremselet av garn og filt. Syns den ble litt søt. 



Også lagde jeg denne edderkoppen av piperensere (grønn pga mangel på svart), ståltråd og overkroppen til et plast- skjelett, så dette ble en slags skjelett- edderkopp. 



Og en tredukke jeg kjøpte på IKEA som jeg surret inn i bandasje. 



Valget på utskjæring av årets gresskar falt igjen på Stranger Things!




Også kjøpte jeg denne dukken på Rusta. Jeg syns faktisk den var litt søt, framfor skummel. 



Til og med Afaia hadde fått utkledningsdrakt med vinger og horn. 



Kommer et annet innlegg med nærmere bilder av sminken min senere!

De som kom på døra denne lørdagen var en god blanding av blant annet en skadet revisor, en pirat og en løvinne. Dette er søstrene og onkelbarna til min stefar. 

3 kommentarer:

  1. Både du og Ida så stilig ut ^^
    Likte godt negldesignet, det va stilig :D
    Og det fugleskremselet va skikkelig søtt ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^

      Jeg ble ikke så fornøyd med negldesignet, egentlig xD Det så bedre ut i hodet mitt xD haha

      Slett
  2. Likte også den dukka med bandasje på, god idé ^^
    Og den dukka fra Rusta e æ enig i at ser mer søt ut enn skummel xD stilig uansett da ^^

    SvarSlett