24. nov. 2022

Re- makeup look: Dotted for the wicked av Viveka

Hei

Tenkte jeg bare skulle dele Viveka sitt resultat fra den siste sminke- utfordringen vi foretok oss, som gjaldt å gjenskape hverandres makeup.

HER er også mitt resultat der jeg gjenskapte en av hennes looker. 

Valget hennes falt på DENNE looken, som jeg lagde i 2016.



AV disse 3 alternativene;



Her er hennes resultat, kan også sees på bloggen hennes HER.






Den ble jo ganske ulik fra min, men det var jo meningen at man skulle kunne ha litt frihet og lage det litt på sin egen måte, og denne ble jo kul på sin egen måte! 
Og Viveka har visst litt begrenset med et og annet i sminkekolleksjonen sin for tiden, som hun nevnte for meg så måtte hun bare gjenskape looken med det hun hadde. 

Uansett veldig morsomt og spennende å se hvor ulike sminkelooker kan bli alt ettersom hvilken person som lager den, og hvilke produkter og teknikker man bruker. 

1 kommentar:

  1. Synes det e en spennende og gøy utfordring :D
    Kjipt æ har litt lite utstyr å bruke, men får snart noe mer æ kan bruke i posten hvertfall ^^
    Synes både din originallook og min "gjenskapning" e kule ^^
    Ble liksom ikke fornøyd sånn likhetsmessig, men likte looken min i sæ sjøl :p

    SvarSlett