1. nov. 2021

Halloween; Makeup, kostyme og dekorasjoner

Ja, da var man kommet seg helberget gjennom Halloween atter en gang.. Noen av oss i alle fall :D

Her er en siste Halloween makeup- look med et helt kostyme. Dette bar jeg på lørdag, hovedsakelig fordi jeg ville lage denne looken og fordi jeg visste de nærmeste naboungene skulle komme på døra den dagen istede for søndag.

Men vi endte opp på en liten Halloween- fest hos naboen denne dagen og da, så da gjorde det absolutt ingenting at jeg var utkledd! 

Dette er en Saloongirl- kjole som jeg kjøpte billig, som jeg valgte å kombinere med en sugarskull- makeup. Har laget en sugarskull- look tidligere i 2014 som kan sees her












Så, vel som i fjor så skjærte jeg ut et motiv i gresskar i år også. Denne gangen noe litt annet enn i fjor, som kan sees her.




I tillegg så fikk jeg plutselig over meg å lage denne Halloween- kransen til å henge på døra. 




Så var det jo passende med et bilde av Lucifer sammen med katte-gresskaret!

2 kommentarer:

  1. Her va det mye stilig :D likte halloweenlooken din veldig godt, både sminken og klærne ^^
    Og stilig både gresskaret og den andre pynten du ordna ^^
    Likte godt alle bildan av dæ i kostymet, fint det bildet med dæ og Lucifer <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar 💕

      Slett