8. apr. 2023

Photoshoot: Creeponous

Her er noen flere bilder vi tok mens jeg var hos Viveka forrige helg. Jeg har ikke akkurat noe påskete innhold å dele i dag, så man får ta til takke med dette. 

Denne lille shooten var aldri meningen at skulle finne sted, ettersom at 10 minutter før vi begynte med dette så skulle jeg egentlig reise med Patrik hjem til familien hans. Slik ble det ikke, så det ble en spontan ekstra overnatting OG en spontan photoshoot. Denne shooten var et spontant innfall fra Viveka, så det er egentlig hun som har stått for ideene og "planleggingen", hvorvidt det kan kalles planlegging, haha. Jeg har stått for min egen sminke og bildene av henne. 

Ble i alle fall noe mørkt, dystert og creepy denne gangen, men vi tok jo bilder i mørke med blits, noe jeg sjelden blir fornøyd med og er generelt ikke veldig begeistret over. Vi skulle egentlig hatt noe andre lysskilder som kunne ha lagd en lyseffekt istedet, men vi får heller se om vi får til noe bedre planlagt en annen anledning. 





Ble jo selvfølgelig noen tullebilder under denne shooten også! 



1 kommentar:

  1. Likte godt det første bildet av dæ^^
    Men resten ble ikke så bra x) hvertfall ikke de av mæ xD
    Men ja, ble nok litt for spontant og mørkt og sånt ;p
    Bedre lykke neste gang xD men vi hadde det hvertfall gøy mens vi tok bildan så det e jo noe ^^

    SvarSlett