10. apr. 2023

Makeup look: Contrasted swirls

Og et siste innlegg med bilder fra turen til vestlandet. Jeg og Viveka prøvde oss på en makeup look sammen, hvor meningen var at de skulle være sammenhengende på et vis. Vi gjorde hver vår egen sminke, med kontraster, men med samme stil. Tanken jeg hadde gjort meg var bedre enn utførelsen, men det ble da i alle fall noe. Bildene ble heller ikke noe i nærheten av det jeg egentlig hadde sett for meg.. 






Også til slutt noen bilder jeg tok på hjemreise- dagen, da vi dro bortom til barndomshjemmet til Patrik, som han gjerne ville se en siste gang siden huset nylig er blitt solgt. 




Skal se om jeg rekker å lage en liten påske makeup i løpet av dagen, før påsken er over for denne gang, så den kommer kanskje i løpet av dagen/kvelden. 

1 kommentar:

  1. Sminken ble ikke som æ heller så for mæ, og ikke bildan heller forsåvidt xD men va gøy å lage en look med dæ igjen ^^
    Fine de bildan dra hjemturen, spesielt det siste. Stemningsfullt med den dessa :D
    Håpe du rekk å lage en påskesminke, hadde vært spennende å se ^^

    SvarSlett