23. apr. 2023

Makeup look; Rocket Fuel

Lagde en sminke igjen på morgenkvisten i går, siden jeg likevel ikke sov i går natt. Vet ikke helt hvordan jeg kom opp med dette, men tenkte først en kaffe- sminke, også tenkte jeg på en Friends- sminke av en eller annen grunn, så kom jeg på at kaffe og Friends likevel passet sammen, dermed så ble det kombinert. Hadde egentlig tenkt å flette inn noe mer Friends- relatert i denne, men følte det var nok elementer i denne fra før, så jeg ga meg før det skulle bli for mye. 


Egentlig litt rart å tenke på at jeg selv er blitt en kaffedrikker, bare for noen år siden. Jeg smakte kaffe en gang, men kunne absolutt ikke skjønner hva som var godt med det, men jeg likte veldig godt å dyppe sukkerbiten i kaffen til mamma da jeg var liten. Begynte smått å drikke kaffe med sukker i for noen år siden, men fant ut at hvis jeg skulle drikke kaffe måtte jeg faktisk klare å drikke den svart, siden jeg ikke ville ha noe ekstra sukker- inntak, og det gjorde jeg. Nå er jeg der at jeg vil ha kaffe hver morgen. Tror ikke kaffe er noe man liker, mer heller bare at man får en avhengighet av koffein.





2 kommentarer:

  1. Denne synes æ va veldig stilig :D Likte ideen godt og også resultatet ^^
    Synes det va stilig og med kaffebønnene som renn ut av koppen på bildan :D
    Favorittbildan mine e nr 1 og 3 ^^
    Fikk en begynnelse på en idé utfra denne sminken så takk for det :D xD

    Sjøl e æ ikke så glad i kaffe, hvertfall ikke vanlig svart kaffe. Må alltid ha noe sukker og sånt oppi. Kjøpe kaffe mocha iblandt og iskaffe. Men drikk det bare av og til. Har ikke fått noen avhengighet enda, og vil heller ikke få det heller :p men kan være godt av og til ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Syns det var litt gøy å ha med den kaffekoppen med kaffebønner som prop ^^ Og tenkte at du sikkert ble å like det xD
      Åh, blir spennende å se hva slags inspirasjon du fikk ut av dette :D

      Ja, har skjønt at du ikke er så glad i kaffe siden du ikke er noe lett tilgjengelig kaffe å lage hjemme hos deg xD haha. Nei, er jo ikke noen fordel å ha avhengighet av kaffe, det er jo helseskadelig på flere måter med for høyt inntak xD

      Slett