17. apr. 2023

Makeup look: Yarn'omaniac

God formiddag!

I natt har jeg ikke fått sove, derfor bestemte jeg meg heller for å sette meg ned å lage en sminke. Denne gangen tok jeg inspirasjon fra min forkjærlighet og besettelse av garn. Med garnenden jeg har tegnet nedover kinnet har jeg også tegnet kontur av en vott og en kanin med et avsluttende hjerte, som en type "alt hva man kan skape med garn". Prøvde å fortsette tegningen med en genser også, men denne klarte jeg ikke å plassere noe pent, derfor ble den utelatt. 







2 kommentarer:

  1. Denne ble veldig fin :D Likte ideen godt og også utførelsen ^^
    Her har du til og med med rekvisitt :D æ likte godt disse bildan, va kult også med forskjellig skarphet på garnet og dæ ^^ Likte godt detaljan og ideen med at du tegna forskjellige ting som kan lages med garn.
    Favorittbildan mine e nr 1 og 4.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, dette er jo et eksempel på hvordan jeg i så fall liker å bruke rekvisitter ^^ Også liker jeg å bruke de på den måten med forskjellig skarphet på rekvisitten.

      Slett