6. apr. 2023

Foxing fun

Var en tur på vestlandet igjen over forrige helg, fra torsdag til mandag. Besøkte noen venner og familien til Patrik. Jeg måtte jo bruke anledningen til å treffe Viveka og finne på litt ablegøyer, så jeg overnattet hos henne et par netter. Vi var en tur ute på restaurant og pub, og ellers var vi stortsett hjemme hos henne og koste oss med bildetaking, sminke, spill og tv. 

Til tross for at jeg har kost meg under oppholdet, så var det litt vemodig å dra tilbake igjen til gamle trakter, og jeg merker at det har vært en psykisk påkjenning å bli påminnet negative og vonde følelser jeg kjente på mens jeg bodde der. 

Skal ikke gå mer inn på det, her er noen koselige og morsomme bilder jeg og Viveka tok iført matchende kjole og skjørt med reve-motiv. Obs, her er det en del tullebilder! Haha









Dette bildet av meg syns vi at jeg så ut som en bortkommen jente, derfor har jeg redigert det litt mørkt og dystert. 





Også en GIF helt til slutt av noe av tullet vårt!


Kommer flere bilder fra oppholdet etterhvert.


1 kommentar:

  1. Va koselig å ha dæ på besøk :D synes bildan vi tok ble koselige og morsomme ^^
    Stilig redigering på bildan, spesielt det vi lå på benken og det av dæ som "bortkommen jente" ^^

    Kjipt å høre at du kjente på vonde tanka ved å være her da :/
    Æ synes jo det va trist når du flytta og skulle ønske du enda bodde her så vi kunne møttes oftere, men skjønne jo og ka de der vonde assosiasjonan dreie sæ om :/
    Æ får den samme følelsen i Tromsø og på Finnsnes iblandt, spesielt på Finnsnes x)

    SvarSlett