3. jan. 2022

Julegave- favoritter 2021

Da var jule- og nyttårsfeiringen forbi, men juletreet og julepynten tenker jeg bare skal få stå ut denne uken. Trenger en liten timeout nå etter masse besøk, bord- og stolbæring opp og ned fra kjelleren, matlaging, rydding og oppvask. 

Men jeg syns det ble en vellykket og koselig feiring begge dagene, og jeg har fått mange finer gaver igjen. Velger å legge ut favoritter av det jeg har fått, så dette er ikke alt.



Stilig klokke med et veldig passende motiv inni, pga sminkehobbyen min, noe som var gjennomtenkt fra min pappa som jeg fikk den hos. 


En rund pizzastein, også fra pappa. Har en rektangel-formet fra før, men er flere tilfeller der jeg gjerne kunne hatt en rund en, eller flere pizzasteiner så det var veldig kjekt.


Fint pyntebrett sammen med en telysholder og plante, fra søsteren min, Connie og tantebarna.


Favoritt- mascaraen min, som jeg var tom for og hadde pekt ut for Patrik. 


Dramglass (fikk 4 stk) og tilhørende karaffel fra svigermor, Elisabet og Bjørn.




Kjøkkenhåndkle med søte kattemotiver, også fra Elisabet og Bjørn. Fikk et til slikt håndkle også, men med blomster- motiv på. 


Juletre med belysning fra min bror, Sondre og samboeren Ida.


Kopp med rådyr fra venninnen min, Viveka og Mummi- termokopp fra naboen; Kjersti og Øystein. 



Mummi- sokker og en fin croptop med drager på, også fra Viveka.


Ellers har fått litt mer sokker, godterier, hjemmesydd toalettmappe, badesalt, skotørker og annet småplukk.

Veldig fine og praktiske gaver. Tusen takk for alt, og godt nytt år!


Kommer noen flere innlegg etterhvert med julegaver jeg har laget og gitt vekk, og ellers bilder fra julen. 

1 kommentar:

  1. Mye fint du har fått :D
    Stilig den klokka ^^ likte også godt de andre tingan, spesielt karaffel og glass-settet.
    Fikk faktisk også et kjøkkenhåndkle fra mora og de til Seb med kattemotiv på xD ikke samme som det der da, men litt gøy at jo begge har fått det fra familien til kjæresten xD æ fikk det til bursdagen min i fjor da :p
    Og gøy at vi begge ga hverandre mummisokka i år xD ^^

    SvarSlett