17. jan. 2022

Bildedryss: Jul og nyttår 2021

Begynner jo å bli noen uker siden julen tok slutt, men det har tatt litt tid for meg å komme ordentlig i orden etter feiring og besøk, så har vært litt sen med å gå gjennom bildene fra tiden. Her er i alle fall et bildedryss fra Desember.


Nybakte kanelboller uten tilsatt sukker!






Julaften




Lucifer fant sin plass blant gavene under treet.



Haugen under treet ble ganske stor når vi ble samlet for å åpne gaver etter middagen. 







Hjemmelagde risboller uten tilsatt sukker og sjokoladeboller. 




Så kom nissefar innom, men det var visst ikke absolutt alle som hadde vært snill i år.. 


Romjulen og julepynten



Ostekake uten tilsatt sukker, som jeg lagde til dessert i løpet av romjulen.










Juleneglene mine i år. Lenge siden jeg har hatt så fine negler! Mine naturlige negler er blitt ganske stygge pga at jeg har slitt med eksem på hendene over lengre tid, så derfor tok jeg på kunstige negler.





Nyttårsaften









Tenkte også at jeg skulle sette sammen en liten film, men det får bli senere!
Godt nytt år! 

1 kommentar:

  1. Mange fine bilda, ser ut som en koselig julefeiring og nyttårsfeiring ^^
    Juleneglan va fine, og glede mæ til å se video også ^^

    SvarSlett