4. jan. 2022

Makeup look: Christmas wrapping

Var usikker på om jeg skulle legge ut dette, siden jeg var ganske misfornøyd med denne. Dette er i alle fall en look jeg prøvde meg på siste uka før jul. 

Jeg syns det startet bra, men endte dårligere. Ideen var god, men utførelsen var ikke like god. Looken tok ganske lang tid pga detaljomfanget, og etterhvert så tror jeg det gikk inn på meg at denne looken ikke kunne reddes, men ville likevel prøve å fullføre siden jeg allerede hadde brukt lang tid. Brukte ikke like mye tid og energi på å ta bilder pga misnøye. 

Men - man kan jo ikke utføre ting perfekt eller være perfekt hele tiden. Da hadde jo ikke ordet perfekt eksistert. Kommer jo også litt an på øyet som ser selvfølgelig, men i mine øyne er dette langt fra perfekt. 


1 kommentar:

  1. Synes sløyfa og bjella va bra lagd og sånn ^^ men va et eller anna her som ikke stemte helt. Klare ikke sette fingeren på helt ka da, kanskje noe med plasseringa av sløyfa :p

    SvarSlett