18. jan. 2022

Foto: Nordlyset

Natt til lørdag så dukka nordlyset opp her. 

Jeg så noe svak dis i horisonten, som jeg tenkte likegodt kunne være skyer (siden det var vanskelig å se at det var noe farge i det). Samtidig så var det en sterkere linje som gikk omtrent rett ned, som gjorde at jeg ble veldig usikker. Derfor sprang jeg inn å hentet kameraet, fordi jeg hadde lettere klart å fange opp farger med det. Da jeg kom ut igjen var det tydelig at det var nordlyset. Selvfølgelig benyttet jeg da sjansen til å ta noen etterlengtede nordlys- bilder!

Syns det var veldig stas å se igjen, siden jeg ikke har sett nordlyset siden 2015 (kan se bilder fra det året her). Var ordentlig fint dansende nordlys, attpåtil rosa i det! 




2 kommentarer:

  1. Fine bilda av fint nordlys :D
    Huske ikke sist æ så det, må være mange år siden :/
    Huske æ så en god del av det når æ va lita i Nord Norge. Det va alltid stjernehimmelen så klar også. Savne Nord Norge *-*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, savner og Nord- Norge ^^ Syns vi kunne tatt oss en tur dit sammen jeg :D Så kan vi dra på hvalsafari og fotografere spekkhoggere :D :D :D

      Slett