19. des. 2021

Foto og makeup: Santa's lil'helper

God dag!

Fredag kveld dro Patrik på besøk til familien sin i Sverige, dermed har jeg vært alene hjemme i helgen. Måtte prøve å finne på noe for å holde meg litt okkupert, så det ikke skulle bli for kjedelig. Derfor fikk jeg ideen om å ha en liten photoshoot med meg selv (og pus "hjalp" litt til). Ble selvfølgelig med juletema ettersom jeg fikk en passende kjole og sko i posten her om dagen. Laget derfor en enkel sminkelook, kledde meg opp og fant fram noen "props". Her er det jeg endte opp med.






4 kommentarer:

  1. Fine bilda og antrekk 😍
    Likte både kjolen og skoan, spesielt skoan. Kor e de fra?
    Favorittbildan e nr 1,2 og 4 :D likte posen godt på bilde 2, og fint og kreativt med de propsan :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D
      Fant både kjolen og skoene på Wish ^^ Kan sende deg link om du vil. Fant først kjolen også fant jeg skoene, så syns jeg de passet så bra sammen så da kjøpte jeg begge deler xD

      Slett
    2. Men det var litt kaldt å ligge i snøen på det bildet du nevnte xD haha

      Slett
    3. Ja send gjerne link :D
      Ja kan se for mæ det va kaldt, haha xD

      Slett