2. des. 2021

Makeup look: Frosty December

I dag lagde jeg en sminkelook. Prøvde meg på et julete tema, siden vi er inni den fine adventstiden. Denne gangen tok jeg bilder utendørs i - 9,5 grader. Litt kaldt var det, men jeg kunne ikke la være ettersom lyset på himmelen var så flott, og passet så fint til fargene i sminken. 






Jeg elsker vinteren her, til tross for at det kan være oppi - 20 grader ofte på vinterstid. Men det er så vakkert med snødekte veier, hustak og trær, og kveldssolen som lyser opp himmelen i rosarød farger! 

Har en idè til en annen sminke med juletema som jeg skal lage senere i løpet av måneden. 

6 kommentarer:

  1. Så fin look ^^ med en gang æ så tittelen før æ gikk inn i innlegget så tenkte æ at det kom til å være noe blå og sølv-farga xD men det va det jo ikke. Uansett fint ^^ og va søtt med den bøyla som tilbehør og himmelen passa til som du skrev :D likte egentlig alle bildan men favoritten e det siste ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Åja, tenker vel fort på sånne farger med ordet "frosty", men har laga en blå sånn frosty vinterlook før, så ville bruke en annen farge denne gangen xD
      Ja, den bøyla er søt ^^
      Jeg var litt misfornøyd med det siste, men det bare pga en detalj som du kanskje ikke la merke til en gang. Fikk med lyset som jeg brukte i det bildet xD

      Slett
  2. Jaa skjønne ^^
    Hææ, ser enda ikke det lyset du snakke om xD hahah

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, baksiden av lysboksen syns såvidt foran ansiktet mitt xD

      Slett
  3. Så nydelig himmelen var i tillegg!

    Og kjempefin sminke. Artig at de matchet :-D

    SvarSlett