28. feb. 2023

Foto: Aurora Borealis

I går kveld var det meldt nordlysvarsel, så jeg var forberedt på at jeg kanskje måtte hive meg rundt med kamera og stativ hvis det dukket opp. Jeg hadde uansett tenkt å gå ut å sjekke med jevne mellomrom, men så sa naboen ifra til meg at det var nordlys, så selvfølgelig måtte jeg prøve å knipse noen bilder igjen, slik som i fjor!

Fikk også et fly med i første og siste bildet :) 






For å gå over til noe annet, så er jeg atter en gang fylt år i dag. Har ikke skjedd så mye, bortsett fra et koselig lite kaffeselskap hos naboen, ellers har det gått i det vanlige. Patrik skulle på jobb i kveld, så han har ikke vært hjemme og feiret med meg, så det får vi heller ta igjen til helgen. Har også fått noen fine bursdagsgaver som jeg muligens legger i et innlegg senere!

Oppdatering: Fant et par bilder til som var ok, så her er de også! 


2 kommentarer:

  1. Fine bilda 😍 Nordlys e så fint!
    Æ missa såklart nordlyset 🥺 trodde det bare skulle være på sørlandet, ikke her på Vestlandet og. Men leste nettopp at det kan være nordlys i kveld/natt og så skal sjekke om æ får det med mæ no i kveld 😊
    Favorittbildan mine e nr 3 og 5 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk^^
      Ja, nordlys er fint :D Koselig at den kan komme å vise seg her og iblant, når man ikke bor i Nord Norge lengre ^^
      Ååh, hadde det vært nordlys i Bergen i går og? Jeg har ikke sett noe nordlys ber i kveld enda, men hvis det dukker opp der så må du prøve å få tatt noe bilder :D

      Slett