1. feb. 2023

Bildedryss: Jul og nyttår 2022

Her kommer et bildedryss fra jul og nyttår, hovedsakelig med bilder som dokumenterer hva som utspilte seg i løpet av timene på julaften og nyttårsaften pluss litt fra romjulen.

Julaften




Disse to bildene er egentlig fra lille julaften, da Lucifer fant ut at det var fint å ligge på en av de store julegavene.



Juleneglene mine i år, når jeg endelig kan legge neglelakk på mine egne negler igjen. I fjor på denne tiden var de ikke normale.







Romjulen






En type toddy- drikk. Rett og slett eplejuice varmet opp sammen med kanelstang og stjerneanis og helt i et glass sammen med rom. Connie kom med ideen etter å ha drukket noe lignende på en kafe. Veldig godt! 





Nyttårsaften



Kjekke Lucifer med slips! 


Jeg lagde en god porsjon med mango- pannacotta som dessert. 


Enkelt svarte negler med glitter ble valget for nyttårsneglene.






2 kommentarer:

  1. Koselige, stemningsfulle bilda ^^
    Likte det første bildet med lyset som kommer ned på bordet.
    Typisk katte å legge sæ sånn på gavan xD søt ^^ Han va for øvrig søt og stilig med slipset og :D
    De toddyan så god ut, fikk tilsendt på snap fra Connie mens dåkker holdt på å ordne de :) Pannacottaene så også veldig god ut!
    Koselig det bildet av dæ og Connie ilag ^^
    Likte også det aller siste bildet, va stilig med den lysbuen og fuglehuset med fyrverkeri i bakgrunnen ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Ja, bilde av meg og Connie var ganske koselig :D

      Slett