9. mai 2024

AI Makeup look: Soldier Down

Her er omsider den siste looken fra to helger tilbake. Dette er forøvrig den første looken jeg lagde i rekka, men har tatt tid å få ordnet dette ferdig pga tekniske problemer. Tok jo og ekstra tid med denne fordi jeg skulle sette sammen en film i tillegg til bilder, og de tekniske problemene var relevant i forhold til det også.

Her tok jeg inspirasjon fra et AI- bilde. Her har jeg altså ikke gjort alt likt som på bildene, da dette er en merkelig kombinasjon av to bilder. Jeg har bare tatt elementer utfra bildene og lagd en helhet utav det selv. Veldig fornøyd med denne.


AI- bildet brukt som inspirasjon:










Og til slutt en liten film, som nevnt. Det er dessverre ganske dårlig lydkvalitet her, da jeg måtte jukse litt for å få lagra videoen.



OPPDATERING: Har fått lagret videoen ordentlig nå, så her er en versjon med bedre lydkvalitet (og muligens bildekvalitet?)



Har laget flere looker, og det kommer jeg nok til å fortsette med fremover, men å redigere og legge ut innholdet kommer nok til å ta tid pga de problemene jeg står med nå som forøvrig handler om utdatert programvare og for gammel maskin til oppgradering. Ny maskin er planlagt, og penger til å kjøpe det er under oppsparing, men det tar jo den tid det tar. 

2 kommentarer:

  1. Viveka Winther9. mai 2024 kl. 04:49

    Wow, veldig stilig look! :D Favoritten min fra dæ i det siste ^^
    Likte alle bildan godt her og, men aller best nr 4, 5, 6, 7 og 8 ^^ (ai-bildet e inkludert)
    Likte skikkelig godt blandinga mellom det rød og blå, de røde detaljan spesielt :D og stilig med den hatten og overdelen på, de va liksom prikken over i'en her.

    Stilig video også med mange fine klipp ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, syns jakka og hatten passa godt til denne ^^

      Slett