16. nov. 2023

Tegning ble tatovering

For en liten uke siden tok Patrik sin tredje tatovering. Dette er noe vi begynte å snakke om for lenge siden, hvor han da nevnte hva slags type tatovering han ønsket og hvilke elementer han ønsket å ha med. Jeg fikk ideen om at jeg kunne skisse litt og faktisk prøve å designe noe for han. Idè ble til resultater!


Her er et første utkast av en tegning/idè jeg lagde. Jeg var ikke fornøyd med den øverste delen av tauet, da det lignet mer på perler enn ett tau, også var jeg litt usikker på hva jeg skulle gjøre nederst på tegningen så dette var bare et første utkast som hadde trengt endringer. Men det ble ikke noe mer utav den da Patrik sa han ønsket 3D- tegning, dermed startet jeg på en ny. 


Her er 3D- resultatet, som ble sendt til tatoveringsstudioet for å få en vurdering og evt justeringer. Noen små endringer ble gjort, og ringen på kompasset ønsket han ikke å ha med, så det ble sløyfet. I tillegg så fikk selve tatoveringen et litt annet uttrykk pga skyggelegging på utsiden av øyene istedet for inni.




Veldig stas at jeg har fått designe en tatovering syns jeg, og vi er begge veldig fornøyd med resultatet!

1 kommentar:

  1. Ble en veldig stilig tatovering :D Va fine de tegningene dine også, og resultatet ble jo likt det du tegna og, kult ^^

    SvarSlett