7. nov. 2023

Halloween makeup look: Batwinged Liner

Her er en siste Halloween- look som jeg lagde i slutten av forrige uke. En helt annen type look enn de andre jeg har laget i år. Rett og slett en enklere look med Halloween- tema. Framfor en klassisk Winged Liner så valgte jeg å lage en BATwinged Liner. [Goofy voice: See what I did there? xD]

Jeg kom på etter at jeg hadde tatt bildene at jeg hadde glemt å fylle inn brynene. Jeg ventet med de til slutt for å se litt an om jeg skulle ha noe farge i dem eller hva jeg skulle finne på, så ble det bare helt glemt.. Men jeg antar det hadde det vel heller ikke blitt lagt merke til dersom jeg ikke sa noe om det forsåvidt. 





2 kommentarer:

  1. Likte denne godt ^^ Va enkel og stilig og ga veldig klassiske Halloween vibes :D
    Likte godt hodepynten til denne looken ^^ det ene der e vel den du bestilte til den skjelett-drakta?
    Favorittbildan e nr 1 og 4 ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja syns og det passet med den hårpynten ^^ Ja, hårbøylen er den samme jeg brukte til drakta, men "spicet" det opp med en svart blomst og en flaggermus ^^

      Slett