15. juli 2023

Fotodryss: Fjärilshuset, Stockholm

Her kommer et bildedryss fra Fjärilshuset, eller Sommerfuglhuset på norsk, som vi besøkte i Stockholm. Syns selv det ble mange fine bilder her, så jeg er fornøyd! Også er det jo en opplevelse i seg selv med frittflygende sommerfugler i alle størrelser, former og farger som svirrer rundt hodet ditt. Dette var en tilnærmet innendørs regnskog, måtte ut å lufte seg litt av og til, siden det ble så varmt å være der inne og med høy luftfuktighet, så sminken begynte å renne... 

Ble i alle fall fotografering av både sommerfugler, fisk, hai, skilpadde og frosk.




















Denne frosken fant jeg sittende alene på en stein i "det fri", men begynte å tenke på det etterpå at den kanskje skulle vært i bur sammen med de andre.. Sånn som jeg har skjønt det er jo disse giftige? Lurer på om det kan ha vært en rømling?






Mine egne favoritter her er nr 1, 2, 3, 4, 5, 13, 14, 15, 17 og 18. 

Kommer etterhvert et innlegg fra dyreparken også, når jeg har fått sett gjennom og redigert litt bilder derfra. Kan hende det tar litt tid.

2 kommentarer:

  1. Veldig mange fine bilda her ja :D likte alle godt ^^
    Favorittan mine e nr 1-7 og 15-18 ^^
    Kunne tenkt mæ å dra dit sjøl en gang :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^ Hadde mange av de samme favorittene da :D
      Ja, var veldig fint der ^^

      Slett