17. juni 2023

Makeup look: Ultrawing

Her er enda en look jeg lagde for noen kvelder siden, noe litt "enklere" denne gangen. Litt fordi jeg ville prøve ut noe nye farga linere jeg kjøpte i Oslo, og fordi jeg ville prøve meg på enda en liten makeup transformation video. 






Denne videoen har jeg laget to versjoner av, mest for å lage en versjon tilpasset reel og en versjon tilpasset youtube, men prinsippet er det samme. Det er bare klippene som er litt forskjellig siden de er filmet i forskjellige format. 

2 kommentarer:

  1. Stilig look. Likte både bildan og videoen ^^
    De lineran så bra ut, ka slags merke e de?
    Synes alle bildan va fine, men må æ velge én favoritt blir det nr 2 ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, de var veldig bra. Det er H&M Brightliner, fins sikkert på nettsiden deres ^^ Tenkte jeg sku kjøpt flere farger etterhvert.

      Slett