13. juni 2023

Makeup look: Luminate

Her er en makeup look jeg lagde i går. Denne lagde jeg for å fullføre en video jeg begynte på dagen før, men sminken ble ikke noe i nærheten av hva jeg hadde sett for meg, så er ikke akkurat veldig fornøyd med den.

Den første delen av videoen lagde jeg dagen før, da jeg skulle ha noe helt over meg. Dette ble gjort i badekaret, så ble på en måte nødt til å filme det i et rom med dårlig belysning, så lyset er ikke det beste heller. Sminken lagde jeg etter jeg hadde vært hos frisøren og fått lysnet håret med litt striper i tillegg til en liten klipp så er forsåvidt en liten endring i håret på videoen også. Den er også laget for reel, så formatet er veldig teit. 






I helga var jeg på besøk hos min søster på Bjørkelangen. Der fikk jeg på fredag også satt inn et tannsmykke. På lørdag var vi i Oslo å så Mamma Mia teaterforestilling. 


4 kommentarer:

  1. Synes både sminken og filmen va stilige ^^ Skjønte ikke helt temaet da xD ka tittelen har med sminken å gjøre, og kordan relatere sangen til sminken? Du tok kanskje bare en random sang da? xD æ like jo å bruke sanga der de syng noe med temaet æ bruke i den ^^
    Men uansett likte æ sminken i sæ sjøl ^^ stilig med sånne abstrakte, fargerike looka, det vil æ også lage igjen etter ferieturen.
    Når æ leste tittelen så æ for mæ noe med med lys på et eller anna vis, fikk en idé sjøl utfra den :D
    Hørtes kodelig ut også å dra til Oslo å se forestilling ^^ Æ har jo lyst å få til en Oslotur også i sommer, e en restaurant blandt anna æ har veldig lyst å dra på. Hadde vært kjekt å få til å møtes da ^^ må bare se an om æ får råd siden æ vil få til en Tromsøtur og xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Tittelen valgte jeg pga de grønne og blå strekene jeg har på siden av øynene, med hvitt i midten som minte meg litt om type neon lys, sånnsett hadde kanskje "Neon* passet bedre som tittel xD Men jaja.
      Sangen har ikke noe med sminken å gjøre, nei. Sminken er jo uansett abstrakt, så hvilken som helst sang kunne ha passet sånnsett x)

      Hvilken restaurant er det du vil på i Oslo? Men ja, må få til å møtes om du kommer iløpet av sommeren :D

      Slett
  2. Glemte å skrive i forrige kommentar, men favorittbildan mine e nr 1 og 3, de va veldig fine :D

    SvarSlett
  3. Ååh, skjønne ^^
    Ja det e sant at uansett sang kunne passa her forsåvidt xD

    Pincho Nation hete restauranten æ vil på :) Hadde vært gøy å dra dit med dæ ^^

    SvarSlett