7. juli 2022

Photoshoot; Mermaid og Dark Angel

Her er bildene fra photoshooten jeg og Viveka hadde forrige fredag. Vi fant noen forskjellige temaer og kostymer, de hadde forøvrig ingen sammenheng til hverandre. Jeg fant endelig en anledning til å bruke havfruehalen jeg sydde for flere år siden, så endelig fikk jeg være en havfrue! Viveka gikk for en type mørk engel. Vi har tatt bilder av hverandre. Hun tok bilder av meg med sitt eget kamera, men tenkte på i ettertid at hun skulle ha brukt mitt siden det tar litt skarpere bilder. Jeg har redigert alle bildene.







Vi tok også dette bildet sammen med kameraet satt opp på stativ, men jeg klarte liksom ikke å bli helt fornøyd med fargene i dette uansett hva jeg gjorde, men tar det med likevel. 

2 kommentarer:

  1. Likte godt alle bildan i denne shooten :D både de æ tok av dæ og de du tok av mæ og det av oss sammen ^^
    Synd de av dæ ble litt mindre skarp, men :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er og veldig fornøyd med bildene ^^ Også var det gøy å ha en skikkelig photoshoot igjen :D

      Slett