19. juli 2024

Photoshoot: Masked

Her er bildene fra photoshooten jeg og Viveka hadde mens jeg var der. Jeg fikk en idè om en maskeshoot vi kunne ha, siden Viveka hadde så mange masker, selv hadde jeg bare en kattemaske - som jeg kjøpte en gang for mange år siden med tanke på noe bilder. Før nå så er den ikke blitt brukt til det formålet. Drakten jeg har på meg ble og kjøpt fordi jeg tenkte den kunne være kul til noe bildetaking, og forsåvidt poledancing, men den er foreløpig også blitt liggende mer eller mindre ubrukt til nå. 

Syns i alle fall det ble mange kule bilder her, selvom det ikke ligger så god planlegging bak dette prosjektet. Som alltid så har Viveka tatt alle bildene av meg, og jeg tatt de av henne. De vi begge er med på er kanskje unødvendig å nevne tatt med selvutløser. Jeg har redigert alle bildene her, og Viveka har egne redigerte versjoner (samt noen andre bilder) på sin blogg som du kan se her. Morsomt å se forskjellene redigeringen vår utgjør med helheten av bildene. 


Bildene av meg










Bildene av Viveka










Til slutt et par bilder av oss sammen



Jeg tenkte faktisk ikke over det før nå, så det var jo et litt komisk tilfelle, da jeg og Viveka av en eller annen merkelig grunn kalte hverandre kattunge (det var meg) og harepus (Viveka) på videregående.. Haha. Var jo ikke planlagt med tanke på det med de maskene vi brukte i utgangspunktet. Jeg husker ikke engang hvorfor vi kom opp med de kallenavnene. Husker du, Viveka?


4 kommentarer:

  1. Som æ jo og kommenterte hos mæ synes æ og det ble en vellykka og kul shoot ^^
    Den der drakten du har på va kul og kattemaska passa jo godt til den ^^

    Har jo forsåvidt sagt mine favorittbilda hos mæ, men du har jo ikke alle de samme og i samme rekkefølge så her e mine favoritta av dæ nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (ble vel faktisk alle utenom nr 2 xD haha) og av mæ nr 1, 4, 6, 7 og 8. Så likte æ det første av oss to sammen. Det siste der like æ ikke noe særlig xD

    Må ha en ny shoot neste gang vi sees ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, syns og drakten passet fint til maska ^^

      Mine favoritter av de jeg har lagt ut er (også inkl. med redigering xD) nr 1, 2, 4, 5, 8, 10, 11, 12 og 15.

      Slett
    2. Du svarte forøvrig ikke på spørsmålet på slutten av innlegget her. Var jo litt komisk at vi valgte akkurat katt- og hare- maske til denne shooten xD Jeg tenkte ikke på det før etterpå xD

      Slett
  2. Oi, glemte å svare på det med harepus og kattunge ja xD men æ huske heller ikke kordan vi begynte å kalle hverandre det xD tenkte heller ikke over at det va det vi hadde valgt til maske før etterpå xD Veldig tilfeldig at det ble akkurat det, haha xD ^^

    SvarSlett