25. jan. 2024

AI Makeup look: Drip trip

Lagde en sminkelook igjen i kveld. Jeg prøvde meg på en AI generings- app i November, egentlig bare for å ha testet det ut. Der la jeg inn noen sminkebilder av meg selv, så fikk jeg tilbake en hel del med AI- bilder av meg, inspirert av mine egne bilder og sminkelooks. Mye av det var kult, så jeg tenkte jeg kunne bruke det som inspirasjon for meg selv igjen. Så det var jo egentlig et litt morsomt påfunn, syns jeg! 

Her er resultatet!


Utskriften jeg brukte ble ikke den beste, så laster også opp bildet jeg brukte som inspirasjon









Tenker å bruke flere av disse bildene som inspirasjon etterhvert!

3 kommentarer:

  1. Denne va veldig stilig, likte den godt :D
    Ble veldig lik som AI-bildan så godt gjenskapt ^^
    Stilig de AI-bildan også ^^ kordan app har du brukt? Fikk lyst å prøve æ og ^^
    Virka som en god inspirasjon til looka :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ble fornøyd med den sjøl ^^
      Har brukt en app som heter Wonder, men man må betale for å få lagd bilder. Du kan velge forskjellige pakker, tror den billigste var sånn 50 kr elns.
      Du sa ikke noe om hvilke bilder du likte best xD

      Slett
  2. Ååh, æ lasta ned appen no, men det kom opp at man måtte velge mellom ukentlig abbonenement på 42 kr eller betale 270 kr for "lifetime" xD Altså en engangssum.
    Høres egentlig mer verdt det ut å betale de 270 da, men det burde æ isåfall vente med til neste mnd :p

    Ååh glemte å nevne favorittbildan xD (e ikke alltid du gjør det hos mæ heller btw xD)
    Men mine favoritta her e iallefall nr 3, 4 og 6 ^^ (da e altså ikke de første to bildan med AI involvert regna med) ^^

    SvarSlett