3. jan. 2023

Makeup look: Baubles

Desembermåned og fjoråret er historie. Jule- og nyttårsfeiring er unnagjort, og vår del av ribbe og pinnekjøtt er for lengst inntatt.. Men jeg henger etter med denne julelooken som jeg lagde den 17. Desember. Har vært en del forberedelser til jul siden da, og resten av tiden har det vært mye besøk, så har rett og slett ikke blitt noe særlig data- tid til overs. Her kommer den omsider.







Hadde en idè om å lage en nyttårslook også i løpet av romjulen, men det ble ikke anledning. Men kan hende jeg fortsatt lager den i nærmeste framtid siden vi likevel er bare rett over startstreken til 2023 enda.

Så kommer det selvsagt noen innlegg med bildedryss fra jul og nyttår etterhvert! 

Godt nyttår! 


2 kommentarer:

  1. Veldig stilig :D En av mine favoritta fra dæ siste tida ^^ Likte godt de kulene på øyenbrynan og alle julekulen som e med på bildan, stilig detalj :D
    Likte spesielt godt det 1 bildet ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^

      Ja, var morsomt å være litt mer kreativ med bildene igjen :D Men disse bildene følte jeg egentlig var en to- manns jobb xD Men var ingen hjemme til å hjelpe meg, så måtte fint bare klare det på egen hånd xD

      Slett