4. feb. 2022

Heklet bukse

Jeg fikk plutselig for meg at jeg hadde lyst til å prøve meg på å hekle en bukse, så da var det jo en gyllen mulighet da de hadde 10 for 100,- på Rusta. Kjøpte da altså 10 nøster med akrylgarn med hensikten å bruke til dette prosjektet (viste seg til at jeg trengte 1 nøste til senere). 

Tenkte at det hadde vært spennende å prøve å lage noe som jeg faktisk ikke hadde laget før, så her er det jeg har heklet på de siste 3 ukene. Syns den ble ganske vellykket, selvom jeg oppdaget at den kunne vært noen cm lengre i bena.. 









3 kommentarer:

  1. Så fin bukse, den så sykt behagelig ut og stilig og :D sånn kunne æ og tenkt mæ, kanskje i en anna farge da ^^ ser for mæ sånn rustrød/rustbrun farge 😍 vi e jo like høy så lengden kan jo være den samme og, kanskje litt lenger da siden den der va bittelitt kort ;p

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^ Den er veldig behagelig, ja.
      Åja, Connie vil og ha, så kunne sikkert få til å laga til deg og, men er greit å få litt betalt for det altså (med mindre det skal bli som gave en gang). Men måtte uansett hatt noen mål av deg for å få tilpassa størrelsen helt da :P

      Slett
  2. Ja, kan betale såklart ^^
    Og ja, du skal få mål og da :)

    SvarSlett