26. okt. 2021

Makeup look; Bloody Halloween

Ordnet omsider en ny sminkelook i dag. Er jo litt morsomt når det nærmer seg Halloween. Tegnet en skisse til denne forrige uke, men ble ikke helt som jeg hadde forestilt meg. 

Disse bildene er tatt med det gamle kameraet. Tenkte at jeg bare skulle beholde det som et selfie-kamera i og med at det har vendbar skjerm som er veldig handy til akkurat det formålet, og det er i grunnen ikke verdt å selge ettersom jeg ikke kan få noe særlig for det. 








Tidligere i dag tok jeg også en ny oppfriskning av hårfargen, denne gangen ble det lilla i bunnen og litt utover lengdene og blått nederst. Det var blitt ganske lyst igjen etter forrige oppfriskning, så følte det trengte en endring.


2 kommentarer:

  1. Stilig sminke, og fint med oppfrisking av håret, likte at det va litt sånn oppdelt i fargan ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Ja, nå ser det i alle fall litt lilla ut :D

      Slett