13. okt. 2017

Ny frisyre; satt hårmodell

Her om dagen skrev jeg til ei dame på facebook fordi jeg var interessert i å være hårmodell. Har gjort det en gang tidligere, for ca 8 år siden. Det er noe jeg kunne gjort oftere igrunn, men det er litt skummelt i og med at man aldri helt vet hva man ender opp med.

Gikk to dager etter jeg skrev til henne så var endringen gjennomført, så her er noen bilder fra gårsdagen da jeg satt modell og resultatet av det. Satt der i bortimot 5 timer, men det var hyggelig så ikke noe og si på det.



Hadde dårlig tid på dagen, så fikk ikke tatt noen skikkelig før- bilder, men her er det i alle fall noe.




Og resultatet...








Jeg er veldig usikker på hva jeg føler om den nye sveisen, for den er jo på sett og vis kul, men den ble litt for "classy" for meg, når jeg normalt liker å være litt mer hard/rocka. Og for å være ærlig så savner jeg luggen min.. Jeg har stortsett alltid hatt lang lugg, og det er på en måte en av de viktige tingene for meg i en frisyre. Nå er den borte. Jeg fikk helt vondt i hjerterota når hun klipte den av. Og i og med at luggen er borte så har jeg ikke så mange stylingoptions igjen føler jeg. 

Men gjort er gjort.. Den vokser heldigvis ut igjen etter litt tid og stunder. 

Når det gjelder fargen, så er den jo fin, men jeg trives langt bedre med kalde farger. Syns ikke jeg kler så godt sånne varme toner som dette, selvom andre mener det motsatte. 
Men kan heldigvis få det farget om igjen etter en photoshoot på onsdag, som også er i sammenheng med frisyren. 

2 kommentarer:

  1. Æ synes fargen va veldig fin, men e jo glad i rødfarge da xD men æ synes det e den fargen du kler best faktisk xD siden æ synes det e fint til grønne øya (eller blå) og fregne ^^ Men du må jo føle dæ komfortabel sjøl da, det e det viktigste. Men æ synes det va veldig fint iallefall ^^

    Æ synes jo du kler langt hår aller best da og huske du va negativ til å ha kort hår igjen. Men synes også kort hår e fint til dæ, men litt mer lengde som du hadde for litt siden, ikke så kort som det e no.

    SvarSlett
    Svar
    1. Regna med du ble å like fargen, siden du er svak for rødt xD haha.
      Jeg syns rødt krasjer med resten av meg xD Går stortsett også med klær i kalde eller nøytrale farger :P

      Men ja, er enig i at rødt er fint til grønne øyne, men foretrekker å bruke rødlige toner i øyeskyggen framfor å ha det permanent i håret da.

      Ja, var negativ til kort hår igjen, men syns jeg kler det bedre nå enn hva jeg gjorde før xD Vet ikke hvorfor, men. Men kommer nok til å spare det ut igjen snart, kjenner jeg meg selv rett :P Er så avhengig av å vaske/skylle håret og bruke rettetang hver dag når det er så kort, litt slitsomt i lengden.
      Men vil gjerne ha det litt mer sånn som jeg hadde det nå første gangen jeg klipte det kort igjen, da det var litt lengre. Syns det har vært finest hittils. Så når det begynner å vokse igjen skal jeg klippe det litt mer sånn form igjen, før jeg begynner å spare. ^^

      Slett