17. sep. 2017

Pakker i posten; Mummisokker, kjole ++

God dag!

I morgen tidlig reiser jeg til London! Så i dag er det full pakking og litt klesvask.

Tenkte jeg bare skulle legge ut litt ting jeg har fått i posten de to siste ukene.



3 par sokker med mummi- motiv. Syns de var kjempesøte! 



En veldig fin unberbust- kjole/skjørt. Denne er bestilt fra wish, så hadde egentlig ikke helt trua på den, siden det ofte er dårlig kvalitet på det man får derfra, eller at det er noe som ikke stemmer. Men denne er nok en av mine beste kjøp derfra! 




Veldig fin top og hot pants som var tiltenkt poledance. Men tror ikke jeg kan bruke det i og med at toppen er gjennomsiktig, og hotpanten gikk litt langt ned foran.. Eksempel på dårlig kjøp fra wish. 



Smykke med matchende øredobber. Har et likt smykke fra før, bare i andre farger, men har mistet den dråpen på det andre.. 




Pass- holder.





Veldig stilig genser og fin neglelakk som Patrik var så søt og hadde bestilt til meg som overraskelse!

1 kommentar:

  1. Mye fint :D søte mummisokka ^^ Og va stilig gener Patrik hadde kjøpt til dæ ^^ og fin neglelakk også :)

    SvarSlett